Politika vračil

Tukaj boste našli informacije o pogojih vračila, časovnih rokih in postopku vračila izdelkov. Prav tako je pojasnjen postopek povračila sredstev in možnosti zamenjave izdelkov.

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov kontaktira Trgovca preko elektronske pošte info@cbdsuperior.com in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu. Podjetje bo v primeru odstopa kupca od kupoprodajne pogodbe oziroma v primeru reklamacij, kupcu po elektronskem naslovu poslalo podatke za vračilo blaga (naslov, način).


Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).


Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.


Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak. Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.


Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko elektronske pošte info@cbdsuperior.si. Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati v najkrajšem možnem času.


Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.


Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.


Uporabnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je uporabnik (kupec) po dostavi odprl pečat.


Za dodatne informacije nas lahko pokličete na telefonsko številko 00386 70 399 005 ali obiščete našo spletno stran cbdsuperior.si, oziroma nam pišete preko elektronskega naslova info@cbdsuperior.si


Ker verjamemo v učinkovitost naših izdelkov, novim strankam ponujamo 30-dnevno garancijo zadovoljstva. Če izdelek ne izpolni pričakovanj, lahko stranka izkoristi garancijo, vrne izdelek v roku 30 dni, mi pa ji z veseljem omogočimo zamenjavo ali povrnitev dejansko plačanega zneska (upoštevajoč morebitne popuste ob nakupu). Stroške vračila krije kupec. Garancija velja le za prve nakupe novih strank, ki so izdelek redno uporabljale in imele realna pričakovanja glede njegovega učinka. Za uveljavitev garancije zadovoljstva naj nas stranka kontaktira na info@cbdsuperior.si ter navede naslednje podatke: ime, priimek, obdobje in odmerek uporabe ter razlog za jemanje izdelka. V primeru ugotovitve zlorabe garancije si pridržujemo pravico zavrniti vračilo denarja.